dijous, 17 de desembre del 2009

Seguint els consells recollits en els nombrosos comentaris que he rebut, m'he començat a informar sobre temes de futbol d'aquest pais. Com ja és sabut, hi ha moltíssims equips. Com hi ha molta pobresa, els nens que viuen al carrer, es passen el dia xutant pilotes, i si viuen a la costa ho fan a la platja.

La lliga comença al maig i acaba al setembre. No obstant fa temps que diuen que volen canviar el calendari, i seguir el que es fa a Europa (de Setembre a Juny). Si ho fan així, però, agafaran tota la calorada de l'estiu (com a mínim a Sao Paulo). A més a més hi ha la lliga de cada estat. No tots els estats en fan (de moment desconec quins estats si i quins no).Aquesta lliga es juga durant els mesos en que no hi ha lliga brasilera, o sigui de Desembre a Maig.

Suposo que no us he donat gaire informació que no sabessiu, però jo ja he aprés alguna cosa del futbol local, i en canvi no se fer cap plat brasiler.

Aquí no paren de dir que el C.Ronaldo i el Kaka han sortit juntets de l'armari.

dimecres, 16 de desembre del 2009

Sam, com pots veure a la foto, la teva idea ja està posada en práctica.

Avui, per primer cop, he passejat pel carrer. He constatat que aquesta ciutat és horrible, fa pudor a combustible mal cremat i és un caos. No obstant, li vull buscar algun encant per si hi haig de passar molts dies, encara que de moment no el trobo. Potser m'hauré d'aficionar a la lliga brasilera? potser hauré de mirar temes gastronómics i fer classes de cuina? ja veurem. Us semblará bé que per sopar us faci feijoao, capixaba o moqueca, enlloc dels plats que cuino ara?

dimarts, 15 de desembre del 2009

Hola:

Ja fa un dia que sóc aquí i no para de ploure. Sembla ser que és normal. No obstant, la setmana passada, va diluviar i es va desbordar el principal riu de Sao Paulo. Degut a això la ciutat va quedar col.lapsada i moltes empreses (i suposo que escoles), van fer marxar els treballadors a casa per evitar que no poguessin arribar-hi i haguessin de fer nit a l'oficina.
De totes maneres aquí deu ploure-hi tot l'any, perquè la darrera vegada que vaig venir també plovia molt i també em van dir que era normal.

Això si, no fa gens de fred. Quan pregunto a tothom que faran durant les vacances de Nadal, la majoria em contesten que aniran a la platja! Pels carrers hi ha abets de Nadal i pares noel com a Barcelona, encara que seria més apropiat fer palmeres de Nadal i que el vestit vermell del pare noel fos un banyador i una tovallola.

dimarts, 17 de novembre del 2009

กระบวนการนี้จะสร้างบัญชี ที่คุณสามารถใช้กับบริการอื่นๆ ของ Googleหากคุณมีบัญชี

Sembla indi, no?doncs es com escriuen en aquest pais. El so es similar al xines, pero l-escritura es mes semblant a la de la India.
Ara soc a l-aeroport i el teclat es diferent per tant no puc posar ni accents, ni apostrofs ni res de res. A Tailandia circulen per l-esquera igual que a Anglaterra. Tambe circulen per l-esquerra a Laos i Vietnam, pero a la Xina ho fan per la dreta. De manera que la frontera deu ser un caos. Gran Bretanya es una illa (encara que ara connectada amb Franca, tampoc hi ha c trencada) per un tunel. Pero passar de Vietnam a la Xina deu ser massa. Aquest pais fa tanta pudor a menjar asiatic que fins i tot a la sala d-espera de l-aeroport la sento. Espero que l-avio, aquest cop angles encara que fa dos dies que la British es va fusionar amb Iberia, faci pudor a camp de futbol de la premier league.No es que m-agradi l-olor a frankfurt i a ceba oliosa pero millor que aquesta pudor a peix de riu mig podrit qualsevol cosa...
La moneda d-aqui es el THB (Thailand Bhat) i te molts zeros (com la lira no fa gaires anys).Aixi un euro son 50 THB. Tot i que tot es molt economic, qualsevol cosa ja val 100 Bhats (que si sabeu una mica de mates son 2 euros). M-han dit que un treballador d-un nivell mig guanya 6 euros al dia, o sigui que uns 132 euros al mes suposant que treballi 22 dies. Aixo no dona ni per pipes a Europa. Com la ma d-obra es tan barata, a tot arreu hi ha personal per un tubo. He entrat a la sala VIP de l-aeroport. No hi havia encara cap altre passatger, i les noies que tenen cura de la sala estaven totes assegudes per terra prenent te. S-han quedat una mica parades quan m-han vist. Be, dono per visitat aquest pais. Encara no li he trobat cap encant.

dilluns, 16 de novembre del 2009

Ahir vam sopar un altre cop en un restaurant Tailandés. Era de més categoria que el del migdia i per tant va costar uns 18 euros per persona. Jo per variar quasi només vaig menjar arrós. Ens van portar uns peixos grossos, i quan anava a agafar un tros de peixot, la francesa em va dir que semblaven els que haviem vist a l'aigua del riu. Em va agafar tant fàstic que vaig tornar el peix a la plata i vaig continuar amb l'arrós. De postres ens van portar fruita amb arrós dolç, o sigui que la meva dieta és força variada, arrós, arrós, arrós i una mica de fruita o pollastre. Avui, a les 12 del migdia han parat la reunió. He preguntat quin era el motiu i la resposta ha estat que era l'hora de dinar. Jo encara tenia l'esmorçar a l'estomac (que afortunadament ha consistit en café amb llet i una torrada, encara que hi havia diferents tipus d'arrós en el buffet de l'hotel). I per variar he dinat arrós, només arrós perque tornava a haver-hi uns peixots similars als del riu. Entre el fàstic que em feien i l'hora que era no els he pogut menjar.

Ara esta plovent a bots i barrals. Sort que ahir va fer bo perque no em puc imaginar fer el recorregut que vam fer sota la pluja. Però tot i ploure no baixem dels 30 graus.

diumenge, 15 de novembre del 2009

Hola de nou!

Ja quasi ha passat un altre dia. Avui he visitat aquesta "fantàstica" ciutat...Es cutre, cutre, cutre. Hi ha dues zones amb palaus tailandesos que són com estar a Port aventura però sense Dragon Khan. La resta és horrible. Us envio una fotos que he fet amb la Blackberry des d'un barquet que ens ha portat pel riu perque us feu una idea del que es veu des de l'aigua. Això si, si vas a zones no turístiques resulta bastant económic. Hem dinat en un xiringuito tailandés per 3,5 euros (un plat d'arrós amb pollastre i una cervesa). He pujat a una torre horrible des d'on es veia tota la "bellesa" de la ciutat. També he vist el famós buda que hi ha "tumbado a la bartola". Diuen que està en aquesta posició perque així assoleix el Nirvana. Ho he provat però no he notat res. Medeix 46 metres de punta a punta, però esta envoltat de columnes i per tant no es pot veure gaire bé.

Aquí la gent per saludar mai es toca (això ja m'agrada). Només uneixen les mans per davant del coll com si estessin resant i diuen "sauasni" o alguna cosa així. L'altura on posen les mans depen de la categoria de la persona a qui s'adrecen. Així només les posen a l'altura del front o més amunt si es tracta de Buda o del Rei. A mi m'han saludat sempre amb les mans per sota el nas..
Durant el trajecte amb el vaixell hem parat en un punt a comprar pa. Pensavem que el guia aprofitava per fer la compra i que aquesta nit tenia una party a casa seva perque ha comprat 5 bosses de pa de motllo!.Resulta que eren perque nosaltres donessim menjar als peixos. I quan hem començat a llençar pa al riu han aparegut uns peixots que feien un fàstic espantós. Eren tan grandots que les gavines de la zona estan superescanyolides ja que no els poden pescar. Vaja, un altre ecosistema trencat...

dissabte, 14 de novembre del 2009

Hola:

Avui el dia és molt curt molt curt!!!

M'he despertat al matí i ja eren les 4 de la tarda. No he volgut esmorzar a l'avió perqué, com de costum, he preferit dormir. Quan he arribat a l'hotel he sortit a donar un volt i com tot el menjar que venen pel carrer és fastigós i fa pudor encara no he menjat res.

Ara he quedat amb una noia francesa per anar a sopar alguna cosa i com no he menjat res des de que m'he despertat serà el meu esmorzar! o sigui que espero que al restaurant tinguin cafe amb llet i galetes com el que em va preparar l'Ignasi el dia del seu sant.

Aquesta ciutat sembla bastant lletja, contaminada i plena de tràfic. De moment encara he vist poc, només el trajecte de l'aeroport fins a l'hotel, però no pinta gaire bé. Crec que és similar a Shanghai, o sigui que igual que visitant el Marroc el Romà i jo vam donar per vist el tercer món, amb el viatge a Shanghai crec que podem donar per vist el món asiàtic (que d'altra banda és també tercer món...)

dimecres, 28 d’octubre del 2009

Avui he estat esmorzant amb dues noies uruguaies de roche. Son fanàtiques del futbol i m'ha dit que el seu equip es el Peñarol (suposo que el coneixeu) que ara és molt dolent però en el passat era molt bo. Una d'elles també ha parlat d'un equip que es diu "Progreso ", crec. Totes dues estan molt en contra de la selecció que no és capaç de guanyar res.

Molts m'han vingut a "felicitar" per la derrota del Madrid a Alcorcón (la gent està molt al cas del que passa al futbol de casa!). Espero que avui el Barça no faci el ridicul!!!!

dimarts, 27 d’octubre del 2009

M’han dit que a Barcelona fa un sol impressionant i molta calor (com jo us dic…la fi del món, i les castanyeres morint-se de fàstic). Aquí està plovent igual que plovia la setmana passada a Barcelona. Ll'altre dia vaig veure imatges del circuit de Sao Paulo i crec que finalment van aturar la cursa (no em feu molt cas perque com us podue imginar mirava la tele sense cap interés).Però el que si és cert és que segueix plovent.Ahir vaig estar 45 minuts parada en un col.lapse de tràfic. I quan dic parada vull dir que vam avançar 3 metres (metres reals, del sistema internacional de mesura) en els 45 minuts.
A part d’això tot com sempre. Ciutat grisa i monótona, reunions interminables i molts dinars, sopars i vi.
Jo segueixo fent pais i ahir, quan em va tocar sortir a parlar davant de tots (hi ha gent de 10 paisos latinamericans) vaig projectar a la pantalla una foto del partit de Roma i vaig dir que és el més important que ha passat des de la darrera vegada que ens vam veure (que va ser al Maig del 2008).
Els Argentins estan bastant en contra del Maradona.D’altra banda no pensen que el Messi només jugui bé en el Barça i al seu pais passi. Saben que és molt estimat a Barcelona.
Apa, fins la propera.

divendres, 2 d’octubre del 2009

Hola

Després de tres dies de no parar i llevar-me a les 5 del matí per agafar avions ara ja em falta poc per anar a l'aeroport.

He passat el link de blog d'en Sam als d'aquí per si volen entrar. No se si ho faran, són molt aficionats al futbol però com és en català...

Aqui a Sao Paulo hi ha un museu del futbol que es veu que esta molt bé. Em diuen que haurieu de venir,que val molt la pena. De ser així deu ser l'únic que val la pena d'aquesta ciutat que té quasi 40 milions d'habitants. Us podeu imaginar 40 milions de persones en una ciutat? es quasi la totalitat dels habitants d'Espanya i Catalunya juntes!

dilluns, 28 de setembre del 2009

Hola, acabo de mirar quan va ser la darrera vegada que vaig escriure. Exactament ho vaig fer dos dies abans de la final de Roma, ja fa 4 mesos i 2 dies!.

Ara torno a ser camí de Sao Paulo. De moment sóc a Madrid on tot fa pudor a madrileny. També he observat que viatjant en avió és impossible no agafar la grip A. L'hostessa et posa el menjar, els lavabos els comparteixes amb tota una penya, i a les sales VIP...uff a les sales VIP! està ple de palanganes amb patates i fruits secs i la gent i fica la cullera per agafar-les...a saber on ha estat la cullera abans. En qualsevol cas, vosaltres vigileu!!!! jo miro de fer-ho en el possible...

M'espera un viatge molt atapeit. En 4 dies haig d'anar i tornar de Sao Paulo passant per Madrid i un cop a Brasil tinc dos dies per anar al nord i al sud. Es com si en dos dies haguessiu d'anar un dia a Paris i un dia a Màlaga però parant a dormir a Barcelona. Vaja, un merder...suposo que quan torni no sabré on sóc!
A veure si entremig puc escriure algun post.

dimarts, 26 de maig del 2009

Hola!
Com ja sabeu sóc a Brasil. Se m'ha fet dificil assimilar que aquí és hivern! Tot i que la temperatura és alta (sobre els 24 graus), ha plogut i el que ha estat més sorprenent és que a les 5 de la tarda ja era fosc!
Bé, d'aquí unes hores ja marxo, a Roma però com és habitual viatjant amb Iberia haig de passar per Madrid abans d'aterrar a la capital italiana.
I vosaltres, ja teniu les maletes fetes pel viatge?

diumenge, 29 de març del 2009

Avui diumenge, com heu canviat l'horari a Barcelona però aqui a Brasil no, la diferència amb vosaltres ha passat de 4 a 5 hores. O sigui que ara deureu estar sopant o a punt de sopar. Jo passant el temps entre el gimnàs de l'hotel, l'habitació el bar...

He decidit que quan torni a Barcelona hauré de comprar-me unes ulleres perque en alguns moments començo a tenir dificultats per veure-hi. L'altre dia em van portar una carta de vins i em van dir que escollís jo el vi. Em vaig negar però com em van dir que com a "espanyola" jo segur que era la que mes hi entenia finalment no vaig tenir més remei que decidir.(encara que vaig dir reiteradament que no en tenia ni idea). La factura la pagaven els altres, i el que faig en aquests casos és escollir un vi d'un preu mig. Però no veia res de la carta i em vaig haver d'assessorar pel cambrer. Li vaig preguntar els preus varies vegades i no me'ls va dir. O sigui que al final no se que vaig escollir i potser els que ens convidaven encara em recorden per agafar el vi més car de la història.

De Brasil vaig cap a Madrid, com ja sabeu és la pena que s'ha de passar pel fet de tenir passaport espanyol... O sigui que fins dijous sere al mateix hotel i com a mínim no haure de llevar-me a les tantes del matí per agafar un avió, ni fer i desfer la maleta per un sol dia (per cert, ja he comprat una maleta nova, i bona, l'altra es desfeia a trossos...)

Estic esperant que l'Ignasi m'envii un mail que li vaig demanar. Espero ho faci!

dissabte, 28 de març del 2009

Avui ja soc a Brasil. El viatge fins aqui ha sigut un pal.Dentrada llevar-se a les 4 del matí.Despres hem trobat un accident a l unica carretera que hi ha de Caracas a l aeroport i hem estat 2 hores i mitja parats! per sort haviem sortit 4 hores abans de la sortida de l 'avio i hem arribat a temps. L'avio en questio feia escala a Manaus. Jo no ho sabia. Ho he sabut a l'aeroport. Manaus esta enmig de la selva. El Roma i jo hi vam anar quan vam fer el viatge de noces.

Afortunadament l-avio nomes aterra, baixen passatgers, pugen passatgers i torna sortir. Es bastant pal pero com a mínim jo no m'he hagut de moure!

Finalment ha arribat a l-horrible ciutat de Sao Paulo on estic ara. Per sort, al ser dissabte, he anat molt depressa a passar el control d'aduanes i la carretera anava buida o sigui que en una hora he arribat a l'hotel.

divendres, 27 de març del 2009

Hola!

Aquesta matinada marxo de Venezuela cap a Brasil. A les 4.30 de la matinada haig de ser al taxi!

Despres m'esperen 8 hores de vol (de les 8 del mati a les 16) i dues hores de trafic intens a Sao Paulo fins arribar a l'hotel (un trajecte que sense trafic es faria en 35 minuts).Potser dema com es dissabte anirem mes depressa.

Despres toooooot el diumenge avorrint-me a l'hotel (ja sabeu que Sao Paulo, despres de Caracas es la pitjor ciutat del mon) i dilluns reunions i reunions...

Els missatges de l'avia m'han arribat molt be.Potser si es tan complicat pots escriure e-mails (que crec es mes facil).

Estic connectada al messenger pero veig que vosaltres no. O sigui que si ens uns minuts no us connecteu plegare i anire al gimnas de l'hotel que es tot el que es pot fer en aquesta merda de ciutat. Despres a sopar una mica, tambe a l'hotel i finalment a intentar dormir per despertar-me de matinada...

El tema samarretes esta complicat...ja veurem, ja veurem...A Venezuela passen molt de futbol (nomes aquest boig del Barca li agrada el futbol).La resta son amants del Beisbol (influencia americana suposo...).

Sam, hauries d'estar content de que un d'aqui sigui soci.D'una banda aixó vol dir que el barca es estimat arreu, i de l'altra es un soci que paga i no gasta!

Hola parella de ganduls!

Avui no heu escrit cap comentari al meu anterior escrit. Si el llegiu sabreu que ja sóc a Venezuela.Avui he anat a sopar amb una penya de Venezuela amb els que demà tenim reunió.He flipat perque dels 4, l´únic noi que hi havia anava amb una corbata amb escuts del Barça. Resulta que és un fan del Barça i just fa uns dies va estar a Barcelona i va anar a veure el el Barça- Bilbao i Barça - Lyon.Hem començat a parlar doncs de l'equip i el noi ha flipat amb el que jo se (ja se que vosaltres penseu que no en tinc ni idea però en se molt més que la mitja de dones que corren pel món). Li he dit que no vaig al camp perque els meus fills no em deixen però que sóc sócia i ell m'ha ensenyat el carnet. Ell també és soci, el num. 163.824! A més a més du l'escut del Barça al salvapantalles del mòbil i l'himne quan sona. Tot plegat bastant sorprenent tractantse d'un veneçolà que va anar per primera vegada a Barcelona quan ja tenia més de 30 anys.

Així doncs és veritat que el Barça és més que un club i que és un club molt internacional.

Per cert, estic veient per la tele un altre català internacional. El Ferran Adrià una entitat nortemericana li ha donat un premi. Segur que ja tenen tema pel Polònia.

dimecres, 25 de març del 2009

Si, ja sóc a Guatemala.

He comentat aquí que el cole dels meus fills tenia una sucursal aquí però ningú sap res, evidentmen. Sabeu com es deia el cole d'aquí? crec que a les agendes ho posava (aquelles agendes on tu, alumen modélic posaves a l´últim dia "sortim de la presó").

El Pecanins l'he buscat pel carrer i no l'he vist.

Demà de matinada surto cap a Venezuela. En aquest cas vaig de Guatemala a Guatapeor perque Venezuela ho conec i és pitjor encara que això.

Per anar de Guatemala a Venezuela hagi de fer escala en Panama. O sigui que surto de matinada d'aquí i arribo sobre les 3 del migdia a Caracas.

Tot plegat un passeig pel caribe pero sense "disfrutar-ho"

dimarts, 24 de març del 2009

D aqui a unes hores marxo de Mexic per anar a Guatemala.

No he estat mai en aquest pais i ara mateix, quan buscava el mapar per adjuntarlo a l-escrit, he vist que te una frontera molt recta. Com si l-haguessin fet amb escaira.M ha semblat estrany.Preguntare el perque es aixi.

Arribarem a les tantes de la nit.Be, nomes seran les 11 de la nit pero com porto ja uns dies amb l-horari canviat estic cansada i les 11 ho trobo molt tard.

Tambe us poso la bandera de Guatemala que com podeu veure es dels colors de la bandera Argentina.Tambe preguntare quina es la seva historia.

Fins una altra

Avui m’ha petat la maleta. Un mexicà l’ha ficat en el seu cotxe i s’ha carregat una roda. Estava bastant nova. Es la maleta gran i no l’he fet servir gaire. Vosaltres per algunes colonies i jo només en un dels meus viatges llargs i ara. Em queden 10 dies d’arrossegar-la o sigui que hauré de fer un plantejament i comprar-me’n una. Però són carissimes. Aquesta era barateta perque la vaig comprar en un xino de Barcelona. (potser per això ha durat poc)

Ahir vaig menjar cactus per sopar. Es com menjar mongeta verda o sigui que segur us agradaria. Potser quan torni a Barcelona en podem trobar en algun lloc: Club del gourmet al Corte Ingles (li podem dir a l’àvia que ho pregunti) o a alguna botiga mexicana. Els hi diuen “nopales”. No se si és el nom del cactus comestible o una altra manera de dir-li al cactus (perque la paraula cactus també l’utilitzen). Igual que els bolets, hi ha cactus verinosos i tenen plantacions de cactus (podria plantar-ne a a la terrasa de dalt que com hi toca el sol deu ser semblant al desert…)

No he provat el suc de cactus de l’esmorzar de l’hotel tal com us vaig dir. Tenia un color verd moc fastigós.
També he aprés una altra paraula mexicana. “Popita” que vol dir una canyeta per beure.
Quins equips de futbol mexicans coneixeu? em sembla que aneu una mica peixos en aquest tema!
Fins la propera.

dilluns, 23 de març del 2009

Les pistes de la foto de l’anterior escrit eren clares. Una plaça de toros, el mar…no pot ser més que Màlaga, el contrincant del Barça ahir.
Ahir vaig tenir l’oportunitat de menjar ous de formiga. Aqui són bastant típics i li diuen escamole. La veritat és que si oblides que són ous de formiga, són bons. A la foto podeu veure l’aspecte que és fastigós però un cop passats per la paella amb una mica de mantega queden bé.
També hem menjat una salsa que es diu mole (tot acaba en mole en aquest pais, guacamole, escamole, mole…). Esta feta a base de 10 tipus diferents de chile i una mica de xocolata. Com ens la van fer per nosaltres no era gaire picant. Però el mexicà va menjar de l’auténtica i jo la vaig provar.Encara em pica tot de lo forta que era.
Ja veurem el sopar que tal és. M'han dit que també mengen cactus i que a l'hotel per esmorzar hi ha suc de cactus. Avui no l'he vist però demà el provaré.Potser li podem dir a la Granini que en faci i els substituiu pel de pinya o préssec, ok?

Apa, estudieu que sino hem de fer carreres quan arriben els quatrimestrals.
Els avis ja saben entrar al blog?

diumenge, 22 de març del 2009

Hola,
Suposo que encara dormiu.
Jo de camí cap a Mexico lindo...
Primer vaig a Madrid, ja sabeu, cal passar per Madrid...Són encara conseqüències del rei Felip d'Anjou, l'amic de l'avi.
Com quan aterri a Mexic el Barça ja haurà acabat el partit, espero m'envieu el resultat per SMS.
A veure si aquest any si...perqué com sigui que no ens quedarem tots amb un pam de nas!

dissabte, 28 de febrer del 2009

Encara que ja fa dies que soc aqui (be, 2 quasi 3) no he escrit res per falta de temps. Com no vaig agafar el meu pc he hagut d'esperar a tenir un moment per anar al bocines center a escriure.Aquest pais es molt bonic pero vosaltres us moririeu de fastic. A Estocolm hi ha de tot (entre altres coses 2.000.000 d'habitants) pero fora de la ciutat crec que nomes hi ha camps i camps. A mes a mes encara no he vist el BBVA. A Estocolm hi fa tant fred que han fet un estadi cobert en forma de globus. Es el que veieu a la foto. De fet el van fer per celberar un campionat de Hockey sobre gel l'any 1989. Tambe hi han fet algun campionat europeu de basket i diversos concerts.

Ens han matxacat molt amb els premis Nobel. El tal Nobel era suec (espero ja ho sabessiu) i espero tambe que sigueu coneixedors de perque va crear els premis Nobels. Us ho preguntare quan torni! L'hotel on som va ser la seu de l'entrega dels premis durant uns quants anys. Pero ara son tanta gent la que hi va que ho fan a l'ajuntament, on hi ha una sala mes gran, pero tot i aixi estan com sardines en llauna. Nomes el premi de la pau s-entrega a Noruega (no se perque...). La manca d'accents es deguda a que el teclat suec no em deixa (o jo no se com fer-ho).Espero que us hague fartat de calsots (amb s perque no hi ha c trencada) en el cas de l'equip seny, i el membre de l'equip noseque (l'Albert) s'hagi fartat d'estudiar. A nosaltres ens alimenten a base de "huevas" de salmo que son fastigoses. Afortunadament tambe ens donen altres coses que m'agraden!

dijous, 29 de gener del 2009

Això de que avui no aneu al partit és inèdit!

Realment aquesta grip ha degut ser dura com perque faci que cap dels tres pugui anar a veure el Derbi. Per això la foto, l'estadi semblarà buit!

Espero que quan arribi els microbis hagin fugit de casa i per tant no m'encomaneu res.

Tot i així hauria estat molt pitjor que m'hagués agafat aquí.

Apa, que començo una altra reunió

dimecres, 28 de gener del 2009

Hola!

Espero que realment esteu tots tres millor. Com bé diu l'Albert com hi ha la Conxi suposo que ja us "apanyeu" més o menys...però em sap greu no ser-hi per ajudar una mica ni que sigui a pujar i baixar termómetres i medicines!

Per aquí anem fent encara que hem tingut una reunió una mica forta i dura amb un proveidor i estem tots una mica emprenyadots...

No para de ploure i ploure i ploure...de totes maneres m'és igual perque estem tot el dia tancats de reunions.

dimarts, 27 de gener del 2009

El termómetre

Hola, encara no fa ni 24 hores que he sortit i ja és el segon escrit que faig. Sóc a l'hotel Hilton Murumbi de Sao Paulo (Murumbi és el barri on també hi ha l'estadi al que un dia vaig anar a veure Brasil-Uruguai com deveu recordar). Fa un dia grisot, tapadot i gens macot però com és estiu fa calor, encara que no tanta com jo pensava. Com va la febre? espero que millor encara que per telefon sembla que estigue molt xafadots, encostipadots...gens eixeridots...

Apa, ja em direu com va que si fins ara en Sam no s'ha connectat al blog és que ha de trobar-se molt malament.

Us poso un termómetre a la foto per veure si us baixa la febre i pugen les temperatures a Barcelona que després de la calor que fa aquí allà encara ho passaré pitjor!

dilluns, 26 de gener del 2009

Hola, de moment sóc a l'aeroport de Barcelona a l'espera d'anar cap a Madrid (per això us poso la foto de la Cibeles) per allà agafar un altre avió, camí de Sao Paulo. Es indignant que sempre s'hagi de passar per Madrid com si Barcelona fos una ciutat tercermundista i gens important. Però malhauradament, és així...Espero que la febre hagi baixat i si és veritat que quan els nens tenen febre creixen, no ho feu gaire ja que aviat em passareu i em quedaré la naneta de casa. Per cert, si l'àvia llegeix això, que estigui alerta (com el Monegal) de la febre de'n Sam perque potser no podrà anar a dinar dimecres...Ara que em fixo en la Cibeles aquesta...és lletjota, lletjota (com diria en Tomàs), amb un pentinat ben rarot i uns lleons molt amanerats i horribles que no tenen res a veure amb els que el vostre rererebesavi va fer pel Cristófol!
Apa, preneu les medicines i feu bondat.