dilluns, 28 de setembre del 2009


Hola, acabo de mirar quan va ser la darrera vegada que vaig escriure. Exactament ho vaig fer dos dies abans de la final de Roma, ja fa 4 mesos i 2 dies!.

Ara torno a ser camí de Sao Paulo. De moment sóc a Madrid on tot fa pudor a madrileny. També he observat que viatjant en avió és impossible no agafar la grip A. L'hostessa et posa el menjar, els lavabos els comparteixes amb tota una penya, i a les sales VIP...uff a les sales VIP! està ple de palanganes amb patates i fruits secs i la gent i fica la cullera per agafar-les...a saber on ha estat la cullera abans. En qualsevol cas, vosaltres vigileu!!!! jo miro de fer-ho en el possible...


M'espera un viatge molt atapeit. En 4 dies haig d'anar i tornar de Sao Paulo passant per Madrid i un cop a Brasil tinc dos dies per anar al nord i al sud. Es com si en dos dies haguessiu d'anar un dia a Paris i un dia a Màlaga però parant a dormir a Barcelona. Vaja, un merder...suposo que quan torni no sabré on sóc!
A veure si entremig puc escriure algun post.


2 comentaris:

Albert ha dit...

Quan tornis: "No sabrás ni dÓnde tabrás metío".

El cole suspenent les reunions de pares i en un avió hi ha 10 cops més gent. És motiu de cesse.

Ara entenc el teu comentari al meu bloc parlant del C.Ronaldo amb tant madrileny...
Bon viatge!

Unknown ha dit...

això de les patates i cacahuets de les sales VIP (o d'alguns bars)sempre m'ha semblat una marranada, fins i tot abans de descobrir la grip. Les pringles són més segures.

Bon viatge!