divendres, 27 de març del 2009


Hola parella de ganduls!

Avui no heu escrit cap comentari al meu anterior escrit. Si el llegiu sabreu que ja sóc a Venezuela.Avui he anat a sopar amb una penya de Venezuela amb els que demà tenim reunió.He flipat perque dels 4, l´únic noi que hi havia anava amb una corbata amb escuts del Barça. Resulta que és un fan del Barça i just fa uns dies va estar a Barcelona i va anar a veure el el Barça- Bilbao i Barça - Lyon.Hem començat a parlar doncs de l'equip i el noi ha flipat amb el que jo se (ja se que vosaltres penseu que no en tinc ni idea però en se molt més que la mitja de dones que corren pel món). Li he dit que no vaig al camp perque els meus fills no em deixen però que sóc sócia i ell m'ha ensenyat el carnet. Ell també és soci, el num. 163.824! A més a més du l'escut del Barça al salvapantalles del mòbil i l'himne quan sona. Tot plegat bastant sorprenent tractantse d'un veneçolà que va anar per primera vegada a Barcelona quan ja tenia més de 30 anys.


Així doncs és veritat que el Barça és més que un club i que és un club molt internacional.

Per cert, estic veient per la tele un altre català internacional. El Ferran Adrià una entitat nortemericana li ha donat un premi. Segur que ja tenen tema pel Polònia.

5 comentaris:

Albert ha dit...

Hola.

És curiós, però, de què serveix ser soci del Barça si viu a Veneçuela? No pots ni votar, ni tens descompte per la botiga ni pel museu ni per res.

M'he fet el carnet jove (això sí que dóna descomptes).

Parlant de futbol, has trobat samarretes?

El de la foto és Jeffren, millor jugador del Barça Atlètic i que és hispano-veneçolà.

El Ferran Adrià és un merdes. Com saben qui és el millor cuiner del món si no han vingut a veure com cuino jo les Chips-ahoy.

Ahir vaig anar al bàsket amb el Marc Pérez i el Barça va apallissar el Tau i avui tinc partit.
Ara llegeixo el post d'abans.
Adéu!

Albert ha dit...

L'escola estava a Chíul i es va construir al 2002, al municipi de Cunén, departament de El Quiché.

http://www.fundaciocollserola.cat/fund/f_in_gua.php
Aquí hi trobaràs més info.

El Pecanins ens va explicar fa temps que l'escola tenia el nom de la muntanya de la zona del poble, perquè va dir que l'escollissin els de Guatemala i aquests li van dir que proposés ell un nom. I va dir: l'escola del Tibidabo se li diu Tibidabo, doncs poseu-li el nom d'aquesta muntanya que teniu aquí.

Anònim ha dit...

hola cristi

Anònim ha dit...

Hola Cristi Permi es molt dificil escriure aqui perque pasa que no aclaro res. Perlo tan ja veurem si aixo arriba.No sde si va sorgtir el de ahir.Suposo que no perque no el veig aqui. Ja ho anire proban

rosa avia ha dit...

Cristi buscant la manera d'escriure't m'ha passat el temps i només puc dir-te adeu i fins aviat.