dimarts, 24 de març del 2009


Avui m’ha petat la maleta. Un mexicà l’ha ficat en el seu cotxe i s’ha carregat una roda. Estava bastant nova. Es la maleta gran i no l’he fet servir gaire. Vosaltres per algunes colonies i jo només en un dels meus viatges llargs i ara. Em queden 10 dies d’arrossegar-la o sigui que hauré de fer un plantejament i comprar-me’n una. Però són carissimes. Aquesta era barateta perque la vaig comprar en un xino de Barcelona. (potser per això ha durat poc)

Ahir vaig menjar cactus per sopar. Es com menjar mongeta verda o sigui que segur us agradaria. Potser quan torni a Barcelona en podem trobar en algun lloc: Club del gourmet al Corte Ingles (li podem dir a l’àvia que ho pregunti) o a alguna botiga mexicana. Els hi diuen “nopales”. No se si és el nom del cactus comestible o una altra manera de dir-li al cactus (perque la paraula cactus també l’utilitzen). Igual que els bolets, hi ha cactus verinosos i tenen plantacions de cactus (podria plantar-ne a a la terrasa de dalt que com hi toca el sol deu ser semblant al desert…)

No he provat el suc de cactus de l’esmorzar de l’hotel tal com us vaig dir. Tenia un color verd moc fastigós.
També he aprés una altra paraula mexicana. “Popita” que vol dir una canyeta per beure.
Quins equips de futbol mexicans coneixeu? em sembla que aneu una mica peixos en aquest tema!
Fins la propera.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

toluca pachuca dorados chivas pumas amèrica sel·leccio mexicana
els equips me'ls ha dit l'albert sense wikipedia.
Ignasi

Anònim ha dit...

per fi avui em trobat la manera d emviarte un comewntari. HEM LLEGIT LO DEL CACTUS i avui que anire al corte Ingles ho preguntare en el Gourmet que es potser alla on poden tenir ho.ENl apartat de la maleta compran una de bona perqude en lo barato va malanent. Aqui tot segueix pasant. Ja et debian dir la golejada del Barsa al Malaga-6 a 0.Pero lo millor de tot va ser que van jugar de somni. Ja em passa lo que no volia que em passes. Jo volia anar al football per acompanyar al papa i passar lestona i si guanyaba o perdia que em rellis