diumenge, 29 de març del 2009


Avui diumenge, com heu canviat l'horari a Barcelona però aqui a Brasil no, la diferència amb vosaltres ha passat de 4 a 5 hores. O sigui que ara deureu estar sopant o a punt de sopar. Jo passant el temps entre el gimnàs de l'hotel, l'habitació el bar...

He decidit que quan torni a Barcelona hauré de comprar-me unes ulleres perque en alguns moments començo a tenir dificultats per veure-hi. L'altre dia em van portar una carta de vins i em van dir que escollís jo el vi. Em vaig negar però com em van dir que com a "espanyola" jo segur que era la que mes hi entenia finalment no vaig tenir més remei que decidir.(encara que vaig dir reiteradament que no en tenia ni idea). La factura la pagaven els altres, i el que faig en aquests casos és escollir un vi d'un preu mig. Però no veia res de la carta i em vaig haver d'assessorar pel cambrer. Li vaig preguntar els preus varies vegades i no me'ls va dir. O sigui que al final no se que vaig escollir i potser els que ens convidaven encara em recorden per agafar el vi més car de la història.

De Brasil vaig cap a Madrid, com ja sabeu és la pena que s'ha de passar pel fet de tenir passaport espanyol... O sigui que fins dijous sere al mateix hotel i com a mínim no haure de llevar-me a les tantes del matí per agafar un avió, ni fer i desfer la maleta per un sol dia (per cert, ja he comprat una maleta nova, i bona, l'altra es desfeia a trossos...)

Estic esperant que l'Ignasi m'envii un mail que li vaig demanar. Espero ho faci!

2 comentaris:

Roma ha dit...

T'espero per anar a l'oculista. Deu ser cosa de l'edat. A sobre jo de lluny tampoc no hi veig (clar que darrerament per veure't he de fer servir el Google Earth).

Albert ha dit...

UUUUUUUUU, pues no me he traido las gafas del cerca!!!