dissabte, 28 de març del 2009


Avui ja soc a Brasil. El viatge fins aqui ha sigut un pal.Dentrada llevar-se a les 4 del matí.Despres hem trobat un accident a l unica carretera que hi ha de Caracas a l aeroport i hem estat 2 hores i mitja parats! per sort haviem sortit 4 hores abans de la sortida de l 'avio i hem arribat a temps. L'avio en questio feia escala a Manaus. Jo no ho sabia. Ho he sabut a l'aeroport. Manaus esta enmig de la selva. El Roma i jo hi vam anar quan vam fer el viatge de noces.

Afortunadament l-avio nomes aterra, baixen passatgers, pugen passatgers i torna sortir. Es bastant pal pero com a mínim jo no m'he hagut de moure!

Finalment ha arribat a l-horrible ciutat de Sao Paulo on estic ara. Per sort, al ser dissabte, he anat molt depressa a passar el control d'aduanes i la carretera anava buida o sigui que en una hora he arribat a l'hotel.

2 comentaris:

albert ha dit...

Quin pal!

El pròxim cop ves-hi caminant i arribaràs més ràpid.

On vas després de Brasil?
Adéu!

rosa avia ha dit...

No se si rebs lo que escric jo. Pero per si ho rebs et dic que dijous es primer dijous i fere pica pica, pero penso que tu encara no deuras haber arribat.Tardem un any en que ens sortir el teu blog i a sobre si quan el tenim i escribim tu no ho rebs si que anem be. BE ADEU I FINS AVIAT