dilluns, 23 de març del 2009


Les pistes de la foto de l’anterior escrit eren clares. Una plaça de toros, el mar…no pot ser més que Màlaga, el contrincant del Barça ahir.
Ahir vaig tenir l’oportunitat de menjar ous de formiga. Aqui són bastant típics i li diuen escamole. La veritat és que si oblides que són ous de formiga, són bons. A la foto podeu veure l’aspecte que és fastigós però un cop passats per la paella amb una mica de mantega queden bé.
També hem menjat una salsa que es diu mole (tot acaba en mole en aquest pais, guacamole, escamole, mole…). Esta feta a base de 10 tipus diferents de chile i una mica de xocolata. Com ens la van fer per nosaltres no era gaire picant. Però el mexicà va menjar de l’auténtica i jo la vaig provar.Encara em pica tot de lo forta que era.
Ja veurem el sopar que tal és. M'han dit que també mengen cactus i que a l'hotel per esmorzar hi ha suc de cactus. Avui no l'he vist però demà el provaré.Potser li podem dir a la Granini que en faci i els substituiu pel de pinya o préssec, ok?

Apa, estudieu que sino hem de fer carreres quan arriben els quatrimestrals.
Els avis ja saben entrar al blog?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Deliciós!!!! Tot per tu...

Guarda una mica de suc d'aquest en una ampolla per provar-lo.

Li vaig dir a l'àvia com entrar al blog.

Per aquí tot bé. T'hem gravat Ventdelplà. He anat al cine a veure Benjamin Button perquè estic a la setmana cultural. Bastant bé però massa llarga (no tant com la conferència que he tingut del Pecanins a primera hora).

Adéu!