dimecres, 25 de març del 2009


Si, ja sóc a Guatemala.

He comentat aquí que el cole dels meus fills tenia una sucursal aquí però ningú sap res, evidentmen. Sabeu com es deia el cole d'aquí? crec que a les agendes ho posava (aquelles agendes on tu, alumen modélic posaves a l´últim dia "sortim de la presó").

El Pecanins l'he buscat pel carrer i no l'he vist.

Demà de matinada surto cap a Venezuela. En aquest cas vaig de Guatemala a Guatapeor perque Venezuela ho conec i és pitjor encara que això.

Per anar de Guatemala a Venezuela hagi de fer escala en Panama. O sigui que surto de matinada d'aquí i arribo sobre les 3 del migdia a Caracas.

Tot plegat un passeig pel caribe pero sense "disfrutar-ho"

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nena: jo vaig passar un dia a SAO PAULO també molt avorrit i a més em vaig perdre un dia del carnaval de RIO que això si que val la pena.ara jo t´'explicare que la tele tan cara que vaig regalar al papa no podem veure la TV3 ni el canal 33. Dilluns he de veure que em diu la Philips.Bona nit que avui dormirem un hora menys