dissabte, 14 de novembre del 2009


Hola:

Avui el dia és molt curt molt curt!!!

M'he despertat al matí i ja eren les 4 de la tarda. No he volgut esmorzar a l'avió perqué, com de costum, he preferit dormir. Quan he arribat a l'hotel he sortit a donar un volt i com tot el menjar que venen pel carrer és fastigós i fa pudor encara no he menjat res.

Ara he quedat amb una noia francesa per anar a sopar alguna cosa i com no he menjat res des de que m'he despertat serà el meu esmorzar! o sigui que espero que al restaurant tinguin cafe amb llet i galetes com el que em va preparar l'Ignasi el dia del seu sant.

Aquesta ciutat sembla bastant lletja, contaminada i plena de tràfic. De moment encara he vist poc, només el trajecte de l'aeroport fins a l'hotel, però no pinta gaire bé. Crec que és similar a Shanghai, o sigui que igual que visitant el Marroc el Romà i jo vam donar per vist el tercer món, amb el viatge a Shanghai crec que podem donar per vist el món asiàtic (que d'altra banda és també tercer món...)

1 comentari:

Albert ha dit...

Ves a Japó i ja veuràs tu si és 3r món tot Àsia...

Per la foto que ha posat, és com Lloret però encara més cutre i atapeït.
Adéu!