dilluns, 16 de novembre del 2009


Ahir vam sopar un altre cop en un restaurant Tailandés. Era de més categoria que el del migdia i per tant va costar uns 18 euros per persona. Jo per variar quasi només vaig menjar arrós. Ens van portar uns peixos grossos, i quan anava a agafar un tros de peixot, la francesa em va dir que semblaven els que haviem vist a l'aigua del riu. Em va agafar tant fàstic que vaig tornar el peix a la plata i vaig continuar amb l'arrós. De postres ens van portar fruita amb arrós dolç, o sigui que la meva dieta és força variada, arrós, arrós, arrós i una mica de fruita o pollastre. Avui, a les 12 del migdia han parat la reunió. He preguntat quin era el motiu i la resposta ha estat que era l'hora de dinar. Jo encara tenia l'esmorçar a l'estomac (que afortunadament ha consistit en café amb llet i una torrada, encara que hi havia diferents tipus d'arrós en el buffet de l'hotel). I per variar he dinat arrós, només arrós perque tornava a haver-hi uns peixots similars als del riu. Entre el fàstic que em feien i l'hora que era no els he pogut menjar.

Ara esta plovent a bots i barrals. Sort que ahir va fer bo perque no em puc imaginar fer el recorregut que vam fer sota la pluja. Però tot i ploure no baixem dels 30 graus.

1 comentari:

Albert ha dit...

Quan tornis ja li direm al Pablo que et faci una paella.

Quan ens facis menjar verdura/crema de carbassó/aquest tipus d'especímens jo diré que en vaig veure una mica a l'aigua de Tailàndia i que em fa molt fàstic i hauré de menjar només arròs... o pasta.