dimarts, 27 d’octubre del 2009


M’han dit que a Barcelona fa un sol impressionant i molta calor (com jo us dic…la fi del món, i les castanyeres morint-se de fàstic). Aquí està plovent igual que plovia la setmana passada a Barcelona. Ll'altre dia vaig veure imatges del circuit de Sao Paulo i crec que finalment van aturar la cursa (no em feu molt cas perque com us podue imginar mirava la tele sense cap interés).Però el que si és cert és que segueix plovent.Ahir vaig estar 45 minuts parada en un col.lapse de tràfic. I quan dic parada vull dir que vam avançar 3 metres (metres reals, del sistema internacional de mesura) en els 45 minuts.
A part d’això tot com sempre. Ciutat grisa i monótona, reunions interminables i molts dinars, sopars i vi.
Jo segueixo fent pais i ahir, quan em va tocar sortir a parlar davant de tots (hi ha gent de 10 paisos latinamericans) vaig projectar a la pantalla una foto del partit de Roma i vaig dir que és el més important que ha passat des de la darrera vegada que ens vam veure (que va ser al Maig del 2008).
Els Argentins estan bastant en contra del Maradona.D’altra banda no pensen que el Messi només jugui bé en el Barça i al seu pais passi. Saben que és molt estimat a Barcelona.
Apa, fins la propera.

2 comentaris:

albert ha dit...

Les castanyeres es moren de fàstic tot l'any, ja no els hi ve d'aquí.

I això no afecta a la crisi perquè es venen més gelats. 2 pájaros de un tiro...

No deus haver-ho preguntat als argentins adequats això del Messi.
Adéu!

Romà ha dit...

No n'hi ha per tant, de la calor que fa a Barcelona. Sí que és cert que l'ambient està una mica caldejat perquè avui han detingut el Lluís Prenafeta, el Macià Alavedra, l'alcalde de Sta. Coloma de Gramanet i uns quants més, acusats d'un delicte relacionat amb la corrupció urbanística.
Parlant del Messi, després del partit de diumenge ens torna a caure la baba. Digues als argentins que si dubten d'ell, que mirin el youtube.