dimarts, 15 de desembre del 2009


Hola:

Ja fa un dia que sóc aquí i no para de ploure. Sembla ser que és normal. No obstant, la setmana passada, va diluviar i es va desbordar el principal riu de Sao Paulo. Degut a això la ciutat va quedar col.lapsada i moltes empreses (i suposo que escoles), van fer marxar els treballadors a casa per evitar que no poguessin arribar-hi i haguessin de fer nit a l'oficina.
De totes maneres aquí deu ploure-hi tot l'any, perquè la darrera vegada que vaig venir també plovia molt i també em van dir que era normal.

Això si, no fa gens de fred. Quan pregunto a tothom que faran durant les vacances de Nadal, la majoria em contesten que aniran a la platja! Pels carrers hi ha abets de Nadal i pares noel com a Barcelona, encara que seria més apropiat fer palmeres de Nadal i que el vestit vermell del pare noel fos un banyador i una tovallola.

2 comentaris:

Romà ha dit...

A Barcelona fa un ambient frescot i ahir hi van caure 4 gotes. A Falset i rodalies hi ha nevat tant que els nens tampoc no han pogut anar a l'escola. També hi va haver un temporal marí que va fer suspendre els trajectes entre Barcelona i les Balears. Els més beneficiats són els homes del temps, que pugen molt les audiències.

Albert ha dit...

Ambient frescot, diu. Fa un fred espectacular. Avui a l'entrenament amb jersei, gorro, guants i buff. Ni per anar a esquiar vaig així.

Jo m'apunto al parenoel estival. I que enlloc d'anar amb trineu faci windsurf.
Adéu!