dimarts, 27 de gener del 2009

El termómetre


Hola, encara no fa ni 24 hores que he sortit i ja és el segon escrit que faig. Sóc a l'hotel Hilton Murumbi de Sao Paulo (Murumbi és el barri on també hi ha l'estadi al que un dia vaig anar a veure Brasil-Uruguai com deveu recordar). Fa un dia grisot, tapadot i gens macot però com és estiu fa calor, encara que no tanta com jo pensava. Com va la febre? espero que millor encara que per telefon sembla que estigue molt xafadots, encostipadots...gens eixeridots...

Apa, ja em direu com va que si fins ara en Sam no s'ha connectat al blog és que ha de trobar-se molt malament.

Us poso un termómetre a la foto per veure si us baixa la febre i pugen les temperatures a Barcelona que després de la calor que fa aquí allà encara ho passaré pitjor!

1 comentari:

Albert ha dit...

Hola.
Avui ja em trobo bastant millor i per això he decidit visitar el teu blog.

L'Ignasi està més o menys com jo i el Romà, com ja saps, també té febre.

Això sembla un hospital...

Adéu!