divendres, 22 de gener del 2010




Ahir hi va haver inundacions a la ciutat.Abans era poc habitual, però diuen que, amb el canvi climàtic (la fi del món?) s'han accentuat i aquesta és la tercera en dos mesos. El conductor que em ve a buscar em va informar de que Sao Paulo era un caos per culpa dels enormes bassals que hi havia a les "marginals", que són com les rondes de Barcelona. Jo ja ho havia vist a les notícies de la tele.


El parking de l'empresa va quedar tot inundat i vaig ajudar a una noia a rescatar el seu cotxe que havia deixat allà tota la nit.


Però, com tothom estava enganxat a les marginals i jo per anar a la feina no hi haig de passar, vaig arribar més depressa que mai!


Avui el conductor m'ha dit que ja no hi ha problema d'aigua, però que està previst que els agricultors tallin la carretera. Espero arribar a l'aeroport!


1 comentari:

Albert ha dit...

I sinó ja arribaràs a l'aeroport amb barca.
Ara aniré cap al curs d'entrenador.
Bon viatge!