diumenge, 17 de gener del 2010


Avui he anat a veure el partit amb la Penya Barcelonista de Sao Paulo. Habitualment es reuneixen en un bar, però avui, amb motiu de la celebració de les 6 copes, han fet un "xurrasco" a casa d'un dels membres, i allà ens hem quedat fins l'hora del partit. Entretant hem pogut viure i veure la derrota del Madrid, que hem celebrat amb molt vi i cava, de manera que en el moment de començar el partit del Barça, ja duiem una bona dosi d'alcohol al cos.

El Ferran, el president de la penya, s'ha ofert a venir-me a buscar per dur-me fins allà (a uns 50 kms de Sao Paulo). Jo he començat al partit amb el meu pessimisme habitual, però contenta en saber que en el pitjor dels casos quedavem a 3 punts del Madrid. El Cristian, un català que fa 4 dies que s'ha instal.lat aquí, m'ha dit que avui el resultat seria 4 a 0. A la mitja part seguia ferm en que el Barça marcaria 4 gols. Quan el Messi ha marcat el quart, l'he felicitat!

O sigui que el meu primer partit al Brasil ha coincidit amb un dia rodó (segons el blog del Sam) on no hi consta que ell (el Sam) ha guanyat 2 a 1.

1 comentari:

Albert ha dit...

A Brasil fan tots els partits o què? Perquè si veu poder veure el Barça i el Madrid...

Ja saps que al meu bloc gairebé mai parlo de mi, però quan fitxi per un equip de primer divisió segur que ho faig, no et preocupis.