dijous, 21 de gener del 2010




Donem la benvinguda a un nou lector del blog, JA, que s'ha afegit a la llarga llista de comentaristes que ja teniem.


Aquí teniu una imatge del meu "garito". Avui he cuinat per primer cop, una truita d'esberginia. Semblava dificil en aquesta cuina de la "senyorita Pepis" (els joves busqueu a Google qui era la Senyorita Pepis), però ho ha aconseguit.


A part d'això he sabut que la penya del Barça es pot reunir un altre cop al bar de sempre, de manera que el proper cap de setmana que estigui aquí miraré d'anar-hi a veure si es repeteix el resultat del primer dia que vaig estar amb ells: golejada del Barça i derrota del Madrid.


3 comentaris:

Romà ha dit...

Veig que a la foto de sota ja hi has posat una primera mostra de la teva col·lecció "ampolles d'aigua buïdes que cal guardar perquè no se sap mai...". Ara sí que m'adono que al Brasil t'hi comences a trobar com a casa.

JA ha dit...

Hola Cristi, ja torno a ser aquí. Quin apartament més guapo que t´han posat! De tota manera, no veig la cuinera ni el majordom per enlloc.
La maite també guarda ampolles buides "per si de cas", i després, en comptes d´omplir-les, compra aigua a totes les benzineres a les quals parem.
Bé, una abraçada i ja anirem "parlant".

Albert ha dit...

Has vist el comentari que m'ha deixat al bloc el Cristian de la penya del Barça?

Si es repeteixen cada cap de setmana aquests resultats em sembla que per unanimitat culer passaràs més temps a Brasil del que tens previst.
Adéu!