divendres, 15 de gener del 2010


Avui m'he adonat de que l'altre dia vaig ficar la pota i pot ser que en el programa de la Mònica algú la fiqués també. Suposo que recordeu que diumenge, li vaig estar ensenyant paraules en portugués. La Mònica estava interessada en paraules que fan gràcia o que volen dir coses diferents en català i en portugués: pegar vol dir agafar. Quan ja acabavem vaig recordar una paraula que em fa molta gràcia. En el trajecte de l'hotel a la feina, passo sempre per una zona molt cutre on hi ha bars i botigues de pneumàtics. Al llarg d'aquesta zona sovint veig escrita la paraula borracheria. Com em va fer pensar en borratxo i la zona té bars, pensava que era la manera d'anomenar aquests locals on la gent hi va a prendre alguna cosa. No obstant, com podeu veure per la foto, borracheria és pneumàtic! Espero que la Mònica no li expliqués aquesta paraula al seu colega de la ràdio. L'he intentat escoltar per internet però no el trobo!

1 comentari:

Albert ha dit...

És motiu de cesse.
Segur que han rebut una bona quantitat d'e-mails de part de la gent que estudia portugués a Catalunya.