diumenge, 16 de maig del 2010




Tal com ja vaig dir, vaig assistir a la presentació del llibre "A bola no entra por acaso" i també, al dia següent, vaig anar a la reunió que en Soriano feia amb la penya blaugrana. El llibre em va semblar molt oportunista i carregat de tópics que es poden trobar a qualsevol llibre de management. Potser els exemples que hi surten, sempre relacionats amb situacions reals del mon del futbol, poden ser més originals i divertits.




La presentació de la candidatura a la qual dona suport no em va semblar gaire convincent. Va fer énfasi en dos punts: la promoció del club a nivell internacional i més participació del soci en les decisions (és a dir, podrem votar la samarreta que lluirà el nostre equip...). De temes esportius no en va tocar cap, només va dir que ara no tocava parlar de fitxatges i que a més a més aquest és un tema de Guardiola i Txiqui.




1 comentari:

albert ha dit...

La qüestió és que confia en Txiki, de manera que ja no cal votar-lo.

Vas aprofitar per vendre el teu llibre?