dijous, 13 de maig del 2010


Ja torno a ser en aquesta meravellosa ciutat de Sao Paulo. El viatge va anar bé encara que el núvol de cendra del famós vulcà el nom del qual no se repetir ni fent un "copy paste" va estar a punt de que no viatgessim. Finalment vam sortir de Madrid dient el pilot que l'avió volaria baixet per la zona de Canàries amb la fi d'esquivar les cendres. El vol de Barcelona a Madrid també l'haviem fet arran de terra per evitar entrar en el famós núvol.
Avui m'han dit que en Soriano visita la penya blaugrana de Sao Paulo aquest dissabte. En realitat ve a vendre el seu llibre, publicat l'any 2009 i del qual ara se'n fa ell llençament al Brasil. Aprofitaré i fare propaganda del meu!

1 comentari:

albert ha dit...

Grup del facebook: "volcanes islandeses que la lían parda".

Em pensava que el candidat "brasiler" era Rosell i no Soriano. Segur que el teu llibre ven més, o almenys jo el compraria abans (i mira que ja el tinc).
Adéu!