dissabte, 22 de maig del 2010


Ahir vaig anar a una degustació de pa amb tomàquet i embutits i truita. Aqui en diuen "pesquinhos catalanes". Encara no tinc nostàlgia del menjar de la terra, no obstant em va agradar menjar fuet, botifarra blanca i pernil. El pa amb tomàquet en si no era res de l'altre món, però els embutits eren boníssims. Vaig preguntar d'on eren i em van dir que dels Pirineus. Quan vaig voler saber com els feien arribar dels Pirineus fins aquí (jo preocupada sempre per la logística) em van dir que el Pirineus és una botiga de Sao Paulo que fa embotits de la mateixa manera que es fan als Pirineus catalans. També ens van dir on els podem comprar. Valen el doble que els embotits paulistes, però crec que val la pena pagar-los. (aquest post va dedicat a aquells que em dieu que sempre parlo de futbol, avui per tant, gastronomia!)

1 comentari:

albert ha dit...

Valen el doble que els embotits brasilers, però hi ha molta diferència entre el preu dels embotits catalans de veritat i aquests que venen a Sao Paulo?