dimecres, 24 de febrer del 2010


Degut que alguns dels lectors habituals m'han comentat que els meus posts tracten moltes vegades temes futbolístics, avui he decidit parlar de presons. Només sortir de l'aeroport internacional de Guarulhos, camí de Sao Paulo, es poden veure 3 ó 4 edificis com els de la foto. Resulta que són presons (crec que n'hi ha 6 en total). Inicialment hi havia una única presó amb 6000 "hostes" dins. Però algú va pensar que tanta gent "dolenta" junta era una bomba de rellotgeria. Va ser llavors que van decidir separar-los en diferents edificis. Tal com diu el conductor que em ve a buscar, sortir de l'aeroport i veure tanta presó és una "bona" imatge de presentació de la ciutat. A continuació copio una part d'una notícia extreta d'internet. Els fets van tenir lloc l'any 2005, i crec que era en una altra presó més lluny de Sao Paulo, però no deixa de semblar un guió de peli del Lucky Luke
"Un total de 55 presos escaparon de una cárcel en el estado de Sao Paulo en la noche de ayer tras cavar un agujero en su celda, informó hoy la Policía".

1 comentari:

albert ha dit...

Posen les presons al sortir de l'aeroport perquè com que corre el rumor que Brasil és un país insegur i tot això, puguis apreciar que els tenen a tots ben controlats...

Per cert, si busques al google diario gol trobaràs la versió digital, però em sembla que això que et vaig dir només surt al paper.
Adéu!