divendres, 5 de febrer del 2010


Aqui de nou i sense gaires novetats. Avui a la tele he vist que fa 44 dies seguits que hi ha tormenta. Els llocs que s'inunden no tenen temps d'eixugar-se que est tornen a indundar. Ahir mitja ciutat va quedar sense llum perque van caure els pals eléctrics durant la tormenta diària...


De moment a mi no m'ha afectat gaire!


Ahir per sopar vaig agafar una llauna de tonyina que vaig comprar al super. Quan la vaig obrir, l'olor i la consitència eren de menjar de gat. Tant és així que vaig pensar que m'havia equivocat.Però a la llauna hi deia "atum" o sigui que suposo que era tonyina. En qualsevol cas me la vaig menjar, (no hi havia res més i el restaurant de l'hotel ja estava tancat)...


Avui espero comprar amb una mica més d'ull!

1 comentari:

albert ha dit...

Al loro!
El restaurant de l'hotel estava tancat, però el súper també... així que on vas anar en realitat era...

al veterinari!