dimecres, 1 de desembre del 2010


Hola, després d'uns quants mesos torno a ser aquí. Aquest cop des de Singapur. Aquesta ciutat-pais de 4 milions d'habitants, segueix igual que la darrera vegada que la vaig deixar ara fa 2 anys.

La diferència és que aquest cop he volat amb Singapur Airlines enlloc d'Iberia. D'entrada, quan vaig arribar a l'avió, vaig flipar amb l'espai assignat als passatgers de business. Es com una petita habitació. Tal com podeu veure a la foto, cada persona té l'equivalent a dos seients d'Iberia. Però a l'hora de dormir, he descobert que no tot era tan meravellós, el seient quasi bé no es reclina i per tant has de dormir quasi assegut. Un cop a l'hotel, tal com dic, res de nou. Molta calor, molts centres comercials on venen el mateix que a Europa i molta olor a menjar asiàtic. De moment port el tema del jet lack bastant bé. Espero aquesta nit aguantar durant el sopar que tenim amb els alters colegues i no caure dormida com fan alguns.

1 comentari:

albert ha dit...

Doncs ja em diràs de què serveix tenir tant d'espai si després no et pots reclinar. És com anar sol en un autocar que tingui els seients de fusta...

Jo et canvio la calor de la (República) de Singapur per la calor de Barcelona.
Adéu!