dissabte, 11 de desembre del 2010


Ahir ja vaig tornar de l'estat de Santa Catarina. Alla vaig dinar i sopar cada dia peix (per cert, molt bo!) i com volia canviar de menú vaig pensar en anar al Ráscal a menjar pizza. Pero pel camí vaig trobar un altre lloc on feien pizzes amb llenya i m'hi vaig quedar. Un cop dins i quan ja havia demanat una capirinha vaig saber que les pizzes només les fan a la nit. O sigui que em vaig haver de conformar amb una amanida no gaire bona. A la nit vaig anar al bar Brahma. Brahm es una de les dues cerveses més importants del Brasil L'altre és Skol. El bar és molt típic d'aquí, i sembla ser que si no hi has anat mai no ets ningú a Sao Paulo. O sigui que ara ja sóc algú. Es troba al centre de la ciutat, a prop d'on vam estar passejant per Setmana Santa però sembla ser que costa molt arribar-hi. De fet ens vam convocar a les 6 de la tarda, jo vaig arribar a les 6.15 i el següent va arribar a les 7:15. O sigui que per un cop vaig ser la primera i em vaig haver d'esperar. Cal dir que l'últim va arribar a les 8 perqué s'havia perdut. Això em va confirmar que el fet que jo estés perduda 3 hores el primer dia que vaig conduir no és res anormal. Ah! ja tinc dos salers més per la meva col.lecció! quan torni començaré a escriure en el blog de salers!

1 comentari:

Albert ha dit...

Com pot ser que només fessin pizza per la nit? Això es gravíssim.
Faré un grup al facebook que es dirà: "cristis que viatgen a brasil per trobar gent més impuntual"
Adéu!