dimarts, 1 de juny del 2010




Dijous i divendres vaig viatjar a l'Estat de Santa Catarina, al sur del pais. Ja és la tercera vegada que hi vaig però com fins ara no havia pogut fer turisme, vaig decidir agafar-me el divendres festiu i donar un volt per la zona. La capital de l'estat és Florianópolis, però els brasilers en diuen Floripa per abreujar. Divendres al matí feia molt bon dia i vaig decidir demanar un canvi en el vol de tornada i quedar-me fins diumenge. Però no va tardar en tapar-se el dia i rápidament vaig descobrir que és un lloc on quan plou no es pot fer res de res. Fora de les platges, no hi ha res a visitar ni a fer, de manera que vaig mantenir el bitllet de tornada per divendres a la nit. Malgrat les pluges, vaig poder comprovar que les platges no són res de l'altre mon, tot i que no m'atreveixo gaire a dir-ho perque com he "rajat" tant de Sao Paulo, semblarà que m'ho carrego tot en aquest pais...


Ja de tornada a casa, vaig sopar en un bar on vaig descobrir que hi ha una altra manera de penjar samarretes a casa. Ho podeu veure a la foto.

1 comentari:

albert ha dit...

Doncs encara em queden algunes samarretes per penjar. Si no et fa res que quedin penjades així del sostre de la cuina, seguiré el mateix procediment, jeje.
Adéu!