dijous, 10 de juny del 2010





Avui torno a ser a la "Suissa Brasilera", aquest cop per una reunió amb l'empresa. Això indica que, tot i que el Brasil és molt i molt gran, no hi ha gaires llocs bonics on anar que quedin a un cop de cotxe de Sao Paulo. Si que hi ha algunes platges a uns 200 Km que no estan malament, però com pels Brasilers, tot i que molts dies arribem als 24 graus, és hivern, doncs toca anar a la muntanya. Com és habitual en aquest tipus de reunions, sempre hi ha una activitat social relacionada amb temes de recursos humans. Avui tocava liderar un Quad. Al principi m'ha costat de dominar, jo em comportava com si est tractés d'una moto! Però després de 90 minuts de conduir pel fang i sota la pluja, el Quad i jo ens hem fet amics i m'ha sabut greu deixar-lo.



1 comentari:

albert ha dit...

És la fi del món no si a l'hivern fa tanta calor?