diumenge, 21 de març del 2010




Tal com vaig comentar al darrer blog, ja sóc a Tucson. Aquestes imatges les he pres mentre a Barcelona era l'hora de sopar. De dia fa bastanta calor, a la nit refresca força. Sembla ser que pels voltants de l'hotel està ple d'animals, entre ells escorpins i moltes serps, víbores! Diuen que vigilem no entrin dins les habitacions, A dins l'hotel he vist conills i a la piscina hi ha un parell d'anecs nedant tot el dia.
La foto on no surto jo és la vista des de l'habitació. Els edificis són tots d'una o dues plantes i queden camuflats entre la vegetació de cactus.

3 comentaris:

Romà ha dit...

Espero que no t'entri cap víbora a l'habitació...

albert ha dit...

Jo he de vigilar que no entri en porky a la meva habitació, jaja.
Adéu!

Anònim ha dit...

Em sembla que són les víbores les que s´haurien de preocupar ja que si entren a l´habitació de la Cristi només hi trobaràn menjar de gat!

JA