dimecres, 24 de març del 2010



Diumenge vaig sortir en bicicleta pels voltants de Tucson. Hi vaig anar amb un alemany. Vaig llogar una specialized amb triple suspensió i haig de dir que vaig poder anar pel camí de pedrotes amb molta dignitat!La bici ajudava força!. Vam fer un recorregut que va durar unes 3 hores, i vam arribar al Catalina Park, un parc natural molt famós a la zona. Durant tot el camí vam estar envoltats de cactus, caure volia dir quedar foradat com un colador. De fet quan vaig arribar a l'hotel tenia punxes per tot arreu, especialment al cul! Vam veure molts conills enormes, det tamany de la roda de la bici.Sembla ser que són l'aliment principal de les vibores però no veig jo com una serp es pot empassar un conill tan gran. Afortunadament no vam veure cap serp, són mes habituals a l'estiu quan fa molta calor. Dilluns vam repetir l'excursió però menys estona ja que haviem d'anar a treballar. Vam quedar a les 5.30 del matí i a les 6 ja estavem pedalant!

2 comentaris:

albert ha dit...

Specialized amb triple suspensió... com si em parles de química.

Les serps triguen setmanes en menjar-se els conills, ja que els enguleixen sense mastegar, no és broma.
Adéu!

Anònim ha dit...

Molt bé Cristi, així m´agrada, que no perdis el ritme, que aquest estiu hem de sortir un dia per Calella o S´Agaró. Per cert, s.e.u.o, no hi han bicis amb triple suspensió, són dobles (suspensió al davant i amortiguador al darrera). On és la tercera suspensió?

JA