dijous, 15 de març del 2012

Brighton



Brighton és un lloc agradable, i el fet que faci una bona temperatura i sol ajuda a que la sensació sigui aquesta. És una ciutat d'uns 400.000 habitants i de fet està formada per Brighton, Hove i alguna població més. La platja, si se li pot dir així, no és de sorra sinó de petites roques, i per tant no deu ser gaire cómode per anar-hi. M’han dit que aquest dissabte es preveuen temperaturas de 17ºC i per tant la platja estarà plena. Es temperatura quasi d’estiu per ells, com és la fi del món.
He sabut que el Brighton i Hove Albion està sent l’equip revelació d’Anglaterra. Fa 5 anys no eren més que un equip que estava a la 5ª divisió i aquest any té opcions de passar a 1ª. Vaja, que poster l’any que ve estarem mirant un Everton-Brighton…El sobrenom "Seagull" potser perqué és el pajarraco que més sobrevola la ciutat? jo encara no n'he vist cap.
El Paul McCartney té una casa aquí, molt a prop de l’hotel on ens allotgem. Potser avui tinc ocasió de passar per davant.

3 comentaris:

Ignasi ha dit...

A mi què m'has d'explicar, jo ja hi he estat!

Albert ha dit...

La platja de Lloret també és de pedres.

Romà ha dit...

Si veus al Macca, saluda'l de part meva i digues que l'admiro tant com a tiger woods.