dimecres, 23 de març del 2011


Avui ja marxo de San Francisco. No he pogut escriure fins ara básicament pel canvi d'horari. Les 8 hores de diferència que hi ha fan que quan arribo a l'hotel no tingui cap ganes de connectar-me, sinó d'anar a dormir. La resta del dia no tinc temps. Diumenge vaig passejar per la ciutat i vaig visitar Alcatraz, la presó més famosa del món. Es troba en una illa idílica a pocs metres de San Francisco. (com podeu veure a la foto) Recordo que l'àvia hi va estar també i em va explicar que els presoners els feien dutxar cada dia amb aigua calenta per tal que si fugien, trobessin l'aigua del mar tan freda que no poguessin arribar a la costa. Sembla ser que dels pocs intents de fugida que hi va haver, cap va tenir éxit.

Malgrat que la previsió meteorológica era de pluja tots els dies, ha fet molt sol. M'ha sorprés que aquí no encertessin les previsions. Quan vaig ser a Boston ja fa més de 18 anys, em van saber dir, dos dies abans, a quina hora començava la tormenta de neu que va fer que m'hi hagués de quedar 3 dies més. I ara no són capaços de dir si farà sol o plourà? Increíble.

Ah! en breu actualitzaré el blog dels salers amb les dues noves adquisicions que he fet. No us ho perdeu!

1 comentari:

albert ha dit...

Tants salers, a veure si qui acaba a Alcatraz ets tu...