diumenge, 30 de novembre del 2008


Avui el dia ha estat curt ja que m'han "timat" 7 hores. Es a dir, he arribat a l'aeroport de Singapur a la 1 de la nit, però ja era de dia i només arribar a l'hotel he anat a esmorzar...

No recordava la pudor que fa aquesta ciutat. Tot i ser molt neta (li diuen la Suissa asiática) els llocs on fan menjar fan pudor a comstibles asiátics...fins i tot el MCDonalds té coses "pestilentes" que vosaltres no mejarieu mai!

Per sopar hem anat a un restaurant d'aquest tipus. Sort que era un bufet lliure i he pogut agafar Peking Duck i arrós i m'ho he pogut menjar. De postre un enorme suc de taronja i pinya per evitar fruites que no he vist mai a la vida i no fan gaire bona pinta!

Ah! no sabeu com és de dificil trobar samarretes que no siguin de la selecció...em diuen que ningú en demana...igual que em passava a Praga...

Ara us explicaré el que m'ha passat...he estat passejant per un carrer on tot són grans magatzems (és com si hi hagués un corte inglés al darrera de l'altre al llarg d'un carrer interminable) En el tercer corte inglés he vist una botiga adidas i he anat a preguntar per les samarretes. La noia que m'ha atés, d'aspecte xinés, m'ha ensenyat la de la selecció i li he dit que no i he marxat. Al cap d'una estona de donar voltes per altres llocs he tornat a veure una parada d'adidas. He tornat a preguntar. La noia se m'ha quedat mirant una mica sorpresa i m'ha dit..."ja li he dit que només tenim la de la selecció" resulta que tornava a estar al mateix pis del mateix magatzem amb la mateixa noia...i jo desorientada com sóc i com totes les xines són iguals...no m'havia adonat!!! Aquesta xina si que em recordarà!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Et resumiré aquest post amb 3 frases d'APM?

-Ahhhhh, qué peste!
-Si no es aquí es en Pekín, y sino, es en Pokón... (per això del Peking Duck, que no sé què és).
-Mira si son inutiles, es de ser inutiles (per això de la botiga Adidas).

Anònim ha dit...

No em fas cap enveja, pero mola ke hi hagi tants centres comercials. No entenc ke vol dir k has arribat a la una pro k era de dia.
en kin idioma parlen a Singapur?

Anònim ha dit...

No recordava que haguessis explicat que Singapur feia pudor. Ja tinc un altre lloc on no anar (és més llarga la llista d'on no vull anar que la de llocs que em falten).
Vas rebre el meu SMS amb els resultats del Barça i del Madrid? Jo no vaig rebre l'e-mail amb les coses pendents de la casa nova. Pots intentar tornar-lo a enviar?
Suposo que avui ja no trucaràs perquè deuen ser les 2 del matí teves. Petons